14 zile drept de retur

Ai cumpărat simplu, returnezi simplu

Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna gratuit în 14 de zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării . Trebuie sa trimiți formularul de retur până cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data livrării/ ridicării.

Serviciul Retur gratuit in 14 de zile nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retragere in 14 zile pentru comert la distanta.

Detalii despre dreptul la retragere:

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

• – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate

• – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.

Unele produse au o politică de retur specifică, îți recomandăm să citești condițiile mai jos.

Conditii generale pentru returul produselor vandute si expediate de saya.ro:

• Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu contina nici o data cu caracter personal si sa poată fi adus la software-ul inițial.

• Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

• Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

• Produsul trebuie ambalat in folie de protectie astfel incat sa nu se deterioreze pe parcursul transportului.

• Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

• Poti returna foliile pentru tablete, telefoane mobile și eBook readere doar dacă nu le-ai folosit.

• Poți returna becurile, lanternele, prelungitoarele, prizele, bateriile, acumulatorii si incarcatoarele, doar daca sunt sigilate.

• Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

• Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.

• Electrocasnicele mici, in cazul in care au fost desigilate si testate de catre client, trebuie aduse curate pentru ca returul sa fie acceptat.

• Nu pot fi returnate asigurările auto și rovinietele. Excepție fac polițele de asigurare ale căror date nu corespund cu cele introduse la înregistrarea comenzii.

Produse din categoriile Birotică și papetărie si Licențe software,

• Licențele software livrate pe cale electronică nu se pot returna. Pentru licentele livrate fizic returul se accepta doar daca produsele sunt sigilate.

• Poti returna birotica si papetarie, doar daca acestea nu au fost desigilate.

Returnare in punctele de lucru:

• In cazul in care produsul se returneaza in Punctele de lucru si modalitatea de plata a fost transfer bancar, returul banilor se face tot prin transfer bancar, si nu in numerar la casierie.

Produse eligibile pentru a fi returnate in Punctele de lucru-urile saya.ro:

Computere (laptopuri, notebook-uri, desktopuri PC, monitoare), telefoane fixe și sisteme de teleconferință, telefoane mobile, tablete, eBook readere și accesorii, sisteme de navigatie GPS, imprimante, scanere, consumabile de orice fel (returul se accepta doar daca sunt sigilate), electrocasnice și aparate mici, TV, home cinema & audio, audio HI-FI & profesionale, videoproiectoare și accesorii, rețelistică și produse de supraveghere, componente PC și periferice PC, aparate foto, camere video & sport si accesorii, telescoape și optică, console, produse pentru bucătărie și servire, sport si activitati in aer liber, petshop, jucarii, produse pentru copii & bebe si produse pentru gravide, produse pentru curatenie si intretinere, servere si componente servere, produse pentru îngrijirea personală, cosmetice, parfumuri, produse pentru igiena intimă și produse pentru igiena dentară

Nu se accepta la retur in punctele de lucru produsele de mari dimensiuni, care necesita conditii speciale de manevrare si depozitare, cum ar fi electrocasnice mari, incorporabilele, piesele de mobilier, saltele, decoratiuni, covoare, boilere, sisteme sanitare, produse pentru iluminat, produse din categoria Auto (anvelopele, jantele, electrică auto, întreținere și cosmetică auto), materialele de constructii etc.

Returnare prin formularul online:

o În formular ai posibilitatea sa alegi ca returul sa fie preluat de catre curier sau sa il predai chiar tu intr-unul din Oficiile Postale partenere.

o Apoi, selectezi una dintre opțiunile de returnare a banilor: ramburs sau voucher pentru o nouă comandă.

o Dupa inregistrarea cererii, daca ai selectat predarea prin curier, vom trimite curierul sa ridice produsul pe care vrei sa il returnezi.

o In cazul in care ai selectat predarea personala intr-un Oficiu Postal partener saya.ro:

1. Dupa inregistrarea cererii de retur prin Oficiile Postale, iti vom trimite prin e-mail detaliile cu urmatorii pasi si numarul AWB.

2. Apoi, ai la dispozitie 7 zile lucratoare sa ajungi in Oficiul Postal selectat si sa predai produsul ambalat corespunzator.

3. Dupa ce predai coletul la Oficiul Postal, te vom tine la curent prin e-mail cu privire la statusul returului tau. De asemenea, te anuntam de indata ce returul tau ajunge in depozit.

Conditii de predare in Oficiile Postale disponibile:

– Coletul trebuie sigilat pentru a putea fi preluat de partenerii nostri de la Posta Romana: iti recomandam o cutie solida sau un plic, ambele cu protectie la interior.

– Trebuie completat un formular de retur pentru fiecare dintre produsele pe care doresti sa le returnezi. Acestea vor fi ambalate separat, fiecare avand AWB propriu.

– Greutatea maxima a unui colet este de 7 kilograme

– Dimensiunea unui colet trebuie sa aiba suma laturilor de maximum 3 metri

Bine de știut dacă alegi returnarea prin voucher pentru o noua comanda:

• Perioada de valabilitate este de 24 de luni;

• Voucherul este transmisibil și se cumulează cu alte tipuri de vouchere și carduri cadou;

• Voucherul se aplică pe produsele din oferta saya.ro, mai puțin Asigurări;

• Seria voucherului este valabilă pentru o singură comandă.

• Ai achitat integral cu voucher, fără plata unei diferențe de bani? Reactivăm voucherul și îl poți aplica. Dacă termenul de utilizare a expirat, nu îl vei mai putea folosi.

• Ai achitat parțial cu voucher? Reactivăm voucherul și restituim diferența. Dacă termenul de utilizare a expirat, nu îl vei mai putea folosi.

Bine de stiut dacă alegi rambursarea sumei plătite la cumpărare:

• Banii vor fi returnati în contul specificat de tine în formularul de retur sau pe card, dacă ai plătit online;

• Banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul tău în maximum 14 zile calendaristice;

Fiecare produs resigilat, indiferent de categorie, se returnează conform condițiilor specifice categoriei respective.

Produse de tip comandă specială (indiferent de categorie) și cardurile cadou nu pot fi returnate.

Produse cumparate cu vouchere / carduri cadou Fiecare produs se returneaza conform condițiilor de retur specifice categoriei din care face parte.

Limitarea dreptului la retur gratuit in 14 de zile Compania SAYA UTELECOM S.R.L isi rezerva dreptul de a limita serviciul “Retur gratuit in 14 de zile” in cazul unor retururi repetate, indiferent de tipul produsului returnat. Consumatorul va fi informat printr-o notificare scrisa, apel sau prin posta electronica, atunci cand se constata un comportament incorect.